♥ ♥ blog atyn ♥ ♥

♥ ♥ there's nothing not prefect and wordless. life is too precious and should make it prefect ♥ ♥

Sunday, January 08, 2012

movie missing!

hey ho~
i know i rarely updating my blog.. bukan tak nak just malas aja. biasala kan kalau da huruf M kat dalam diri ni semua benda jadi malas termasuk nak update pon.. buat masa sekarang ni akan berusaha lebih untuk update tapi tak da la sampai 5 update sehari. cukup la sekadar seminggu tu 2 or 3 je.. i  bukan artis nyah!!! i retisss je... hahahah..tengok title tu macam movie yang hilang but its not. if nak tahu pe teruskan membaca.

1st of all nak buat review sikit tentang movie SESUATU YANG TERTINGGAL:
actually aku tak tahu lansung pasal movie ni pada mulanya. terasa macam best lepas dengar radio beberapa hari sebelum movie ni ditayangkan. okay! tipu je! sebenarnya on the day movie ni ditayangkan la. malam tu baru tahu da movie ni.. tengok poster dia pun kind of scary. seriously its scary! before tu boleh tengok pic bawah ni untuk baca all the sinopsis n actor! klik k untuk besarkan~

movie ni memang best sangat. dah macam tengok final destination. sebab the guy and the girl yang mati tu like dalam movie final destination. if korang tengok movie tu korang tahu la kan. mati dalam keadaan yang too scary.. berkecai and so on!! movie ni movie b'genre seram yang best selepas Al hijab sebab if korang dah tengok la kan hantu dia tu seakan-akan macam bawah ni:

*
*
*
*
*
*
*

seriously macam ju-on.  watak mona , ashraf jadi hantu tu je di make up macam ju-on but jalan cerita still macam movie seram malaysia yang lain.. walaubagaimanapun seperti tajuknya jugak da yang tertinggal dimana siapa yang pergi tengok movie ni mesti tertanya-tanya apa jadi dekat mona, arshad, zakiah, daud and ashraf lepas diaorang masuk dalam cermin.. yang tu je part yang kurenggg sikit. sepatutnya bagitau la apa jadikan. maybe pengarah tu nak buat sambungan kot. kot jela kan. mana kita nak tau kan kan kan... lagi satu tak tahu apa jadi dekat bella and budak pengawas tu (aku lupa nama dia) lepas mati berkecai + serpihan serpihan daging bertempiaran (betul ke ayat aku ni) . takkan tak ada tindakan or siapa siapa jumpa diaorang yang dah mati ni kan.. apa apa pun movie ni scary diblendkan dengan unsur funny and best.. dari 3/5 star untuk movie ni.. so siapa siapa yang nak pergi tengok tu dipersilakan la. but siapa siapa yang takut tu better tak payah la sebab movie ni macam Al hijab jugak. hantu hantu keluar secara mengejut tanpa diduga~ tu je review for this movie..

2nd~ 3 4 minggu ni mood aku tunggang terbalik. tak tahu sebab apa. maybe la sebab terlampau merindu handphone pemberian my sis.. seriously seriously terlampau rindu.. aku rindu sangat sebab aku dah terhilangkan handphone beberapa bulan lepas.. ni semua gara gara gedik tak nak bawa beg and just simpan semua benda dalam poket.. bila tengok wayang tak reti duduk diam sangat. terkalih sana sini and jatuh sampai tak perasan. aku memang ada masalah sikit bila letak benda dalam poket.. aku memang takkan perasan lansung barang tu sampai satu tahap bila aku nak guna.. dari waktu sekolah lagi aku memang macam tu. duit jangan kata la dah berapa kali hilang sebab letak kat poket. so padan muka aku kan kan??

macam ni la handphone tu. warna pink lagi nokk!! aku memang obses sikit dengan warna pink sebab pink ni one of fave colour . sekarang ni aku tengah survey survey balik handphone macam ni. yang selalu jumpa pun warna merah and hitam je. pink susah sangat nak jumpa.. kalau u all tengok handphone ni memang la lama but ada sentimental value k. pemberian orang kot! nanti aku nak cari and nak beli jugak sebab aku sayang giler. aku nak jugak handphone walau macam mana sekali pun. lantak orang nak kata apa sebab aku memang sayang giler! so siapa siapa yang tahu mana nak dapat tu boleh la hello hello aku..

satu lagi benda yang aku rindu adalah mamat sekoq sorang  ni. punya la berbulan bulan aku tak jumpa and baru haritu jumpa. kira ok la kan dapat spent time kejap. benda ni aku dah story kat entry lepas tapi saja nak story lagi kan. aku kan gedik! ahaks~ macam entry lepas aku dah cakap aku takkan sesekali kali publish picture dia kat public sebab aku tak nak orang tahu siapa dia. cukup la sekadar tahu rupa dia seperti :

yeah! muka dia sejibik macam adi putra bila dia take off his spec la.. tapi dia ni shorter than adi putra. i think la! memang handsome di mata aku la. mata orang la mana la aku nak tau kan. if orang tu bagi tau baru la aku tau kan. aku if tengok drama, movie and so on yang ada adi putra ni berlakon automatically aku teringat kat dia. dalam hati ni ada dia je.. sayang gilerrr la!! nasib aku je tak gila sekarang ni.. heheh... tu jela kot untuk entry kali ni.. aku tak tahu nak cakap apa lagi. tunggu jela esok. aku tengah cari idea nak buat tips pasal something something...
okay la all.. bye ho~

tips for the day: tak perlu memendam perasaan terhadap. cuba luahkan agar si dia tahu tentang perasaan anda. setelah itu anda haruslah menerima setiap apa yang si dia kata kan. jika si dia menerima, tersenyumlah anda dan jadilah orang yang baik dan layana yang mantoppp untuk si dia.. jika sebaliknya anda haruslah terima dengan seadanya. mungkin si dia bukan jodoh anda atau si dia sudah mempunyai seseorang yang bertakhta di hati. janganlah anda melakukan sesuatu yang melanggar hukum hukum agama~~




LEAVE YOUR COMMENT AND CLICK ON MISS NUFFNANG

0 comments:

Post a Comment